neděle 31. srpna 2008

Dovolená - Itále

Je načase zveřejnit pár fotek z dovolené.

Mobil je dost při ruce, takže vznikla celkem halda fotek.

Aby to Picasa zvládla, musel jsem je rozdělit do tří galerií.

Dokonce jsem se i vyhecoval všechny fotky jsem okomentoval.

Nejdříve jsem sem chtěl začít psát i zážitky, ale po první stránce, kdy jsem se s bídou dostal k prvnímu večeru jsem to vzdal. ... tomu jednomu člověku, který by si to tady přečetl to radší řeknu osobně ... :-)


Takže první část - Dolomity:

Dovolena 2008 - I

Cesta do Bolzána, Návštěva Dolomit, Cesta do Benátek s několika zastávkami kolem Lago di Garda.


Druhá galerie - Benátky, Bologna

Dovolena2008 - II

Dva dny v Benátkách. Původně jsme se chtěli zdržet v Modeně, ale bylo tam příliš mrtvo, tak jsme se přesunu do Bologne. Tam to bylo jen o fous lepší.


A poslední - Řím


Dovolena2008 III

Pobyt v Říme (asi nejméně zajímavé z těch tří míst, která jsme navšívili) a návrat domů ...

Žádné komentáře: