čtvrtek 5. března 2009

Milionář z chatrče


Tak jsem včera navštívil Milionáře z chatrče.

Videoklipovité pasáže s působivou hudbou a zajímavými indickými reáliemi neměly chybu. Na ty jsem jenom užasle koukal.

Vizuální stránka byla úžasná, a přinesla mi přesně to, na co mě navnadil trailer.

Ukázkový mi příjde například zrovna tenhle obrázek plakátu - v porovnání s otřesným obrázkem na csfd.cz (v linku vyše).

Jinak však na mne film zapůsobil poněkud chladným dojmem.

  • Celkově mě děj moc nezaujal, ale to bych vyčítal spíše sobě - věděl jsem do čeho jdu.
  • Hlavní hrdinové mi byli docela nesympatičtí, a lásku hlavní dvojice jsem jim prostě nedokázal uvěřit. Chemie mezi nimi vůbec nefungovala
  • Štvalo mě, že se něco stalo, vůbec jsem netušil co to mělo znamenat, a až dodatečně se to vysvětlovalo.
  • A ta poslední písnička - Oscar? Prošla úplně kolem mě - i z čelovečerního SouthParku mi píseň nominovaná na Oscara uvízla okamžitě v paměti.

Žádné komentáře: